close

 

歌詞翻譯

You and me

你和我

끝나지 않을 history

尚未結束的歷史

Oh, 나의 우주가 돼 준 

Oh,成為了我的宇宙

우리의 이야기 

我們的故事

목적지 없이 흘러가는 저 소행성처럼

像那顆沒有目的地漂泊的小行星一樣

나도 그저 떠내려가고 있었어

我也只是漂泊著

어둠 속에 찾은 나의 모든 dream 

黑暗之中找到我的所有夢想

새롭게 시작될 story 

重新開始的故事

 

When I'm with you 

當我和你在一起

There is no one else 

沒有其他人

I get heaven to myself

讓我彷彿置身在天堂

When I'm with you 

當我和你在一起

There is no one else

沒有其他人

I feel this way I've never felt

我有了從未感受過的感覺

 

You and me 

你和我

깨지지 않는 별처럼

像不會破碎的星星一樣

너의 꿈이 되어

成為你的夢想

우주를 여행하는

在宇宙中旅行

어두운 길을 비춰주는 저 은하수처럼 

就像照亮黑暗的道路的銀河

너는 나를 향해 빛나고 있었어

你向著我散發光芒

어둠 속에 찾은 단 하나의 빛

在黑暗中找到那唯一的光

너에게 향하는 나의 길

正是我走向你的道路

 

 

 

When I'm with you 

當我和你在一起

There is no one else 

沒有其他人

I get heaven to myself

讓我彷彿置身在天堂

When I'm with you 

當我和你在一起

There is no one else

沒有其他人

I feel this way I've never felt

我有了從未感受過的感覺


 

I feel this way I never felt 

我有了從未感受過的感覺

Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh  

Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

When I'm with you 

當我和你在一起

There is no one else 

沒有其他人

I get heaven to myself

讓我彷彿置身在天堂

When I'm with you 

當我和你在一起

There is no one else

沒有其他人

A life, a sparkle in your eyes

一生,你的眼中閃耀著光

Heaven comin' through

天堂即將到來

 

And I love you 

並且我愛你

And I love you 

並且我愛你

Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

歌詞為小編自行翻譯編輯的,請勿直接搬運抄襲

歡迎分享轉載但請附上來源,感謝!!

 

arrow
arrow

    WINTER's DIARY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()